Formularz reklamacji jakościowej

    Dane firmy

    Osoba kontaktowa

    Przedmiot zgłoszenia

    Powód zgłoszenia / opis wady *

    W przypadku problemów z aplikacją materiału, prosimy o szczegółowe informacje

    Czy materiał był ponownie dogrzany po 1 aplikacji?

    Czy została zastosowana suszarka bębnowa?

    Załączniki







    1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu reklamacji. Więcej informacji o przetwarzaniu przez API.PL Państwa danych osobowych można przeczytać w Polityce prywatności.
    2. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zgłoszonej reklamacji wyrażam zgodę na wystawienie faktury korygującej do faktury sprzedaży będącą potwierdzeniem zakupu przedmiotu reklamacji.
    3. Zgłoszenie braków jakościowych dotyczy wyłącznie braków w zakupionym towarze istniejących w dacie zakupu, pod warunkiem przestrzegania przez klienta prawidłowych zasad użytkowania i przechowywania towaru.
    4. Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia zgłoszenia w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia oraz poinformowania Kupującego o wyniku rozparzenia reklamacji.
    5. Składający reklamacje akceptuje Ogólne Warunki Sprzedaży, które są dostępne na stronie: Ogólne warunki sprzedaży - API.PL