Materiały POS i reklamowe

Zastanawiasz się, co to są materiały POS? Materiały POS i reklamowe to nic innego jak szeroka gama materiałów reklamowych wspierających sprzedaż i zwiększających rozpoznawalność marek. Materiały POS to najszybciej docierające do klientów formy reklamy, które mają ogromne znaczenie w sprzedaży i marketingu. Stosowane są powszechnie we współczesnej terminologii marketingowej. Określa się, że są to wszelkiego typu nośniki reklamy BTL (z ang. below the line – reklama stosowana poza środkami masowego przekazu, skierowana wprost do klienta detalicznego), których głównym przeznaczeniem jest wspieranie sprzedaży bezpośrednio w miejscu dokonywania zakupu (ang. point of sale) lub w jego bezpośrednim pobliżu.

 

Czasem stosuje się w Polsce nieco bardziej precyzyjne określenie tego rodzaju materiałów – POSM (ang. point of sale materials), w branży (szczególnie w USA i w Rosji) funkcjonuje również nazwa POP (ang. point of purchase), jednak zasadniczo wszystkich wymienionych skrótów używa się wymiennie.

city light

Backlity

Materiały backlitowe, o których więcej znaleźć można w naszej zakładce backlity, doskonale rozpraszają światło równomiernie i konsekwentnie na całym obrazie. Dzięki temu wydruki uzyskują żywe kolory, które pozwolą na jak najlepszą widoczność grafiki umieszczonej w kasetonach do podświetleń. Ze względu na posiadanie odpowiedniej sztywności te materiały reklamowe POS są bardzo wygodne zarówno w druku, jak i w ostatecznym montażu.

Roll-upy

Media do rollup’ów stanowią grupę materiałów reklamowych POS charakteryzujących się szczególnymi cechami, które predestynują je do użytkowania w tego typu systemach. Są odpowiednio sztywne, aby nie dochodziło do nieestetycznego wywijania się krawędzi grafiki, jednak na tyle elastyczne, aby niezwykle łatwo można je było zwijać.

Dodatkowymi zaletami są wytrzymałość, która jest niezwykle pożądana z uwagi na wielokrotność montażu oraz brak przezierności, która jest uzyskiwana poprzez wykorzystywanie przy produkcji tych mediów kilku warstw, łącznie z blockoutem.

Te materiały POS stanowią idealny wybór do tego typu systemów, zapewniających doskonałą wizualizację reklamy i innego typu grafik wystawienniczych, jak, chociażby:

  • billboardy,
  • plakaty,
  • displaye.

Są ponadto kompatybilne z większością atramentów do druku ekosolwentowego (rekomendowane dla uzyskania jak najlepszej jakości i wydajności). Przeznaczone do zadruku atramentami Latex i UV.

rollup

OptiMemo – notesy i masterbloki elektrostatyczne

Reklamowe notesy z karteczkami elektrostatycznymi, które przylegają do wszystkich wewnętrznych powierzchni, to kreatywny, a zarazem bardzo praktyczny gadżet reklamowy. Idealne do zapisywania wiadomości lub notatek i umieszczania ich w książkach, na monitorach, lodówkach, ścianach, szybach… I to wszystko bez kleju.

Dostarczamy również bloki z arkuszami folii elektrostatycznej, w formacie 510 x 703 mm oraz w różnych kolorach. Umożliwia to drukarniom samodzielne wykonywanie reklamowych notesów dla swoich klientów. Chętnie również podzielimy się swoim doświadczeniem w tym zakresie. Zapraszamy do współpracy!

optimemo

Charakterystyka notesów reklamowych:

Standardowe rozmiary: 7 x 10cm, 10 x 19cm, 14 x 19cm i format A4

Kolory kartek: żółty, zielony, różowy, pomarańczowy, czerwony, niebieski, turkusowy, biały

Ilość kartek w bloku – 100 sztuk

Okładka – dowolny nadruk kolorowy na zewnątrz i wewnątrz

Okładka – karton 350g/m2, druk cyfrowy, jednostronnie foliowana

Okładka – składana lub rozdzielna

Pakowanie – w foliowe kieszonki lub zbiorczo – wg ustaleń

Minimalne zamówienie – 200 sztuk w jednym projekcie

Reasumując, oferowane przez nas materiały POS i reklamowe to rodzaj materiałów reklamowych, których zadaniem jest aktywne wspieranie sprzedaży. Te są niebywale ważne w dobie rosnącej konkurencji. Dzięki nim firmy mogą z łatwością przyciągać do siebie klientów, dbając tym samym o właściwą reklamę i promocję.