Materiały POS i reklamowe – jest to szeroka gama materiałów reklamowych wspierających sprzedaż i zwiększających rozpoznawalność marek.
Materiały POS to najszybciej docierająca do klientów forma reklamy, mają więc ogromne znaczenie w sprzedaży i marketingu.
Stosowane są powszechnie we współczesnej terminologii marketingowej. Określa się, że są to wszelkiego typu nośniki reklamy BTL (z ang. below the line – reklama stosowana poza środkami masowego przekazu, skierowana wprost do klienta detalicznego), których głównym przeznaczeniem jest wspieranie sprzedaży bezpośrednio w miejscu dokonywania zakupu (ang. point of sale) lub w jego bezpośrednim pobliżu.
Czasem stosuje się w Polsce nieco bardziej precyzyjne określenie tego rodzaju materiałów – POSM (ang. point of sale materials), w branży (szczególnie w USA i w Rosji) funkcjonuje również nazwa POP (ang. point of purchase), jednak zasadniczo wszystkich wymienionych skrótów używa się wymiennie.
Materiały backlitowe doskonale rozpraszają światło równomiernie i konsekwentnie na całym obrazie. Dzięki temu wydruki uzyskują żywe kolory, które pozwolą na jak najlepszą widoczność grafiki umieszczonej w kasetonach do podświetleń. Ze względu na posiadanie odpowiedniej sztywności są bardzo wygodne zarówno w druku jak i w ostatecznym montażu.
Media do rollup’ów stanowią grupę materiałów charakteryzujących się szczególnymi cechami, które predestynują je do użytkowania w tego typu systemach. Są odpowiednio sztywne, aby nie dochodziło do nieestetycznego wywijania się krawędzi grafiki, jednak na tyle elastyczne, aby niezwykle łatwo można je było zwijać.
Dodatkowymi zaletami są wytrzymałość, która jest niezwykle pożądana z uwagi na wielokrotność montażu oraz brak przezierności, która jest uzyskiwana poprzez wykorzystywanie przy produkcji tych mediów kilku warstw, łącznie z blockoutem.
Materiały te stanowią idealny wybór do tego typu systemów, zapewniających doskonałą wizualizację reklamy, jak również do innego typu grafik wystawienniczych, jak: billboardy, plakaty i displaye.
Kompatybilne z większością atramentów ekosolwentowych (rekomendowane dla uzyskania jak najlepszej jakości i wydajności). Przeznaczone również do zadruku atramentami Latex i UV.
Reklamowe notesy z karteczkami elektrostatycznymi, które przylegają do wszystkich wewnętrznych powierzchni, to kreatywny a zarazem bardzo praktyczny gadżet reklamowy. Idealne do spisywania wiadomości lub notatek i umieszczania ich w książkach, na monitorach, lodówkach, ścianach, szybach… I to wszystko bez kleju.
Dostarczamy również bloki z arkuszami folii elektrostatycznej, w formacie 510 x 703 mm oraz w różnych kolorach. Umożliwia to drukarniom samodzielne wykonywanie reklamowych notesów dla swoich klientów. Chętnie również podzielimy się swoim doświadczeniem w tym zakresie. Zapraszamy do współpracy!
Charakterystyka notesów reklamowych:
Standardowe rozmiary: 7 x 10cm, 10 x 19cm, 14 x 19cm i format A4
Kolory kartek: żółty, zielony, różowy, pomarańczowy, czerwony, niebieski, turkusowy, biały
Ilość kartek w bloku – 100 sztuk
Okładka – dowolny nadruk kolorowy na zewnątrz i wewnątrz
Okładka – karton 350g/m2, druk cyfrowy, jednostronnie foliowana
Okładka – składana lub rozdzielna
Pakowanie – w foliowe kieszonki lub zbiorczo – wg ustaleń
Minimalne zamówienie – 200 sztuk w jednym projekcie