Organizacja pracy w okresie świątecznym – ostatnia szansa na generowanie kosztów w 2024

Organizacja pracy w okresie świątecznym

Uwaga, ważny komunikat!

Zbliżają się Święta Bożego Narodzenia oraz koniec roku rozliczeniowego. W związku z tym zmianie ulega organizacja pracy Serwisu, Biura Obsługi Klienta oraz magazynu API.PL w grudniu 2024 i na początku stycznia 2025.

  • 24.12.2024 – Wigilia (wtorek – nieczynne)
  • 25-26.12.2024– Święta Bożego Narodzenia (środa i czwartek – nieczynne)
  • 27.12.2024 – ostatni dzień, by złożyć zamówienie w API.PL w 2024!
  • 30.12.2024 – 03.01.2025 – inwentaryzacja (nie realizujemy zamówień, nie realizujemy zleceń serwisowych)
  • 6.01.2025 – Święto Trzech Króli (nieczynne)

Rekomendujemy dokonanie zakupów materiałów eksploatacyjnych w odpowiednio większych ilościach  przed przerwą w realizacji zamówień, tak aby zapewnić ciągłość produkcji.

 

Przerwa dotyczy zarówno zamówień zleconych w sposób tradycyjny jak i w naszym sklepie internetowym

Do realizacji zamówień wracamy 7.01.2025 (wtorek).

Kontakt do Biura Obsługi Klienta, realizującego Państwa zamówienia oraz do Działu Serwisu dostępny jest na naszej stronie: Kontakt

Komunikat - praca w okresie światecznym 1

Jeżeli chcielibyście Państwo zrobić większe zakupy w ostatnich dniach grudnia, a nie chcecie blokować gotówki, polecamy zakupy z ofertą LeaseLink – obsługującą Klientów z sektora B2B oferując im leasing operacyjny i raty dla firm na dowolny asortyment. Oferta obejmuje zarówno finansowanie zakupu urządzeń, jak i finansowania zakupu materiałów eksploatacyjnych od 500 PLN do 100000 PLN.

O szczegóły zapytaj w naszym Biurze Obsługi KLienta – tel – 48 42 250 55 95 

Oferta dostępna dla wszystkich produktów w naszym sklepie internetowym.

Sam sprawdź ofertę leasingu poprzez kalkulator.