Trwała, ekologiczna płyta do zastosowań reklamowanych – od sierpnia w ofercie API.PL

Szwedzki producent tektury wielowarstwowej Oppboga Bruk AB wprowadza ekologiczną alternatywę dla tworzyw sztucznych. Na rynek trafił ulepszony produkt do krótkoterminowych zastosowań w reklamie i oznaczeniach zewnętrznych – Oppboga Resilient™ Plus. Wśród zalet produktu jest jego wysoka odporność na wilgoć.

Oppboga Resilient™ Plus jest wytwarzana z naturalnych i odnawialnych materiałów. Zawiera do 70% włókien pochodzących z recyklingu. Podłoże z powodzeniem można stosować jako nośnik w różnego rodzaju kampaniach: reklamowych, informacyjnych, wyborczych, a także jako eventowe kosze na odpady, osłony na słupki, potykacze, tablice informacyjne lub reklama w środkach transportu publicznego, itp. Inne zastosowania to oznaczenia wewnętrzne w pobliżu agregatów chłodniczych w supermarkecie. Cieńsza wersja może być również stosowana do produkcji opakowań do piwa, kubełków na lód lub produktów ogrodniczych.

Oppboga Resilient™ Plus jest ulepszoną wersją tekstury Oppboga Resilient™, używaną do mniej wymagających zastosowań we wnętrzach, gdzie wilgoć może być problemem. Po wykorzystaniu płyta nadaje się do recyklingu, kompostowania i biodegradacji.

Zarówno Oppboga Resilient™, jak i jego ulepszone rozszerzenie Oppboga Resilient™ Plus są dostępne w wersji kraft. Oppboga Resilient™ Plus trafi do sprzedaży w sierpniu 2021 roku.